Правила інтернет-магазину
 

§ 1

Вступні положення

1. Інтернет-магазином SKANDIK, доступним за інтернет-адресою https://skandik.com.ua, керує Agata Wylenzek, яка веде бізнес під назвою Pracownia Florystyczna Agata Wylenzek, зареєстрована в Центральному реєстрі та інформації про господарську діяльність (CEIDG), що ведеться міністром, відповідальним за економіку, NIP 6262721643, REGON 241201476.

2. Ці Умови адресовані Споживачам і встановлюють правила та порядок укладення Договору дистанційної купівлі-продажу зі Споживачем за допомогою Магазину.
 

§ 2

Визначення

1. споживач - фізична особа, яка укладає з Продавцем через Магазин договір, предмет якого безпосередньо не пов'язаний з її господарською або професійною діяльністю. 2.

2. Продавець - фізична особа, яка веде господарську діяльність під назвою Pracownia Florystyczna Agata Wylenzek, зареєстрована в Центральному реєстрі господарської діяльності (CEIDG), який веде міністр, відповідальний за економіку, NIP 6262721643, REGON 241201476. 3.

3 Покупець - будь-яка особа, яка здійснює покупки в Магазині.

4. підприємець - фізична особа, юридична особа та організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, якій надано правоздатність окремим актом, яка веде підприємницьку діяльність від свого імені та використовує Магазин.

5. Магазин - інтернет-магазин, яким керує Продавець за інтернет-адресою https://skandik.com.ua.

6. Дистанційний договір - договір, укладений з Покупцем в рамках організованої системи укладення договорів на відстані (в межах Магазину), без одночасної фізичної присутності сторін, з винятковим використанням одного або декількох засобів дистанційного зв'язку до моменту укладення договору включно.

7. Правила та положення - ці правила та положення Магазину.

8. Замовлення - волевиявлення Покупця, оформлене за допомогою Форми замовлення і спрямоване безпосередньо на укладення з Продавцем Договору купівлі-продажу Товару або Товарів.

9. Обліковий запис - обліковий запис Покупця в Магазині, в якому зберігаються надані Покупцем дані та інформація про розміщені ним у Магазині Замовлення.

10. Реєстраційна форма - доступна в Магазині форма, яка дозволяє створити Обліковий запис.

11. Форма замовлення - доступна в Магазині інтерактивна форма, яка дозволяє оформити Замовлення, зокрема, шляхом додавання Товарів до Кошика та визначення умов Договору купівлі-продажу, включаючи спосіб доставки та оплати.

12. Кошик - елемент програмного забезпечення Магазину, в якому відображаються вибрані Покупцем Товари для придбання, а також можливість визначення та зміни деталей Замовлення, зокрема кількості Товарів.

13. Товар - рухома річ/послуга, доступна в Магазині, яка є предметом Договору купівлі-продажу, укладеного між Покупцем і Продавцем. 14.

14. Договір купівлі-продажу - договір купівлі-продажу Продукту, укладений або укладений між Покупцем і Продавцем за посередництвом Інтернет-магазину. Під Договором купівлі-продажу також розуміється - відповідно до характеристик Продукту - договір про надання послуг і договір про виконання певної роботи.
 

§ 3

Контакт з Магазином

1. Адреса Продавця: вул. Шималі 60, 41-922 Радзьонкув, Польща (Szymaly 60, 41-922 Radzionkow, Poland).

2 Адреса електронної пошти Продавця: pryvit@skandik.com.ua

3 Клієнт може зв'язатися з Продавцем, використовуючи адреси, вказані в цьому пункті.
 

§ 4

Технічні вимоги

1. Для того, щоб користуватися Магазином, в тому числі переглядати асортимент Магазину та розміщувати замовлення на Продукти, необхідно наступне:

a. Термінальний пристрій з доступом до Інтернету та веб-браузером, наприклад, Mozilla Firefox, Google Chrome,

b. активний обліковий запис електронної пошти (e-mail),

c. активний номер мобільного телефону.
 

§ 5

Загальна інформація

1. По-перше, наскільки це дозволено законом, Продавець не несе відповідальності за будь-які збої, включаючи перерви в роботі Інтернет-магазину, спричинені форс-мажорними обставинами, несанкціонованими діями третіх осіб або несумісністю Інтернет-магазину з технічною інфраструктурою Покупця.

2. Перегляд асортименту товарів в Магазині не вимагає створення Облікового запису. Розміщення Клієнтом замовлень на Товари в асортименті Інтернет-магазину можливе або після створення Облікового запису відповідно до положень § 6 Умов, або шляхом надання необхідних персональних та адресних даних, які дозволять виконати замовлення без створення Облікового запису.

3. Ціни в Магазині вказані в українських гривнях.

4. Кінцева (остаточна) сума, що підлягає сплаті Покупцем, складається з ціни за Товар і вартості доставки (включаючи транспортні та поштові витрати), про що Покупець інформується на сторінках Магазину при оформленні Замовлення, в тому числі в момент вираження ним своєї волі бути пов'язаним Договором купівлі-продажу.

5. У випадку Договору, що охоплює підписку або надання послуг на невизначений термін, остаточною (фінальною) ціною є загальна ціна, що включає всі платежі за розрахунковий період.

6. Якщо характер предмета Договору не дозволяє заздалегідь розрахувати розмір остаточної (остаточної) ціни, інформація про те, як буде розраховуватися ціна, а також плата за транспорт, доставку, поштові послуги та інші витрати, буде вказана в Магазині в описі Товару.


§ 6

Створення облікового запису в Магазині

1. Для того, щоб створити Обліковий запис в Магазині, необхідно заповнити Реєстраційну форму. У ній необхідно вказати такі дані: ім'я та прізвище, адресу електронної пошти, пароль.

2. Створення Облікового запису в Магазині є безкоштовним.

3. Вхід в Обліковий запис відбувається шляхом введення адреси електронної пошти та пароля, зазначених у Реєстраційній формі.

4. Покупець має право в будь-який час, без пояснення причин і без стягнення будь-яких зборів за цей рахунок, анулювати Обліковий запис, надіславши відповідний запит Продавцю, зокрема електронною поштою або в письмовій формі на адреси, вказані в § 3.


§ 7

Правила розміщення Замовлення

Для того, щоб оформити Замовлення, необхідно

1. авторизуватися в Магазині (необов'язково);

2. вибрати Продукт, який є предметом Замовлення, а потім натиснути на кнопку "Додати в кошик" (або еквівалентну);

3. авторизуватися або скористатися можливістю оформлення Замовлення без реєстрації;

4. натиснути кнопку "Замовити та оплатити"/натиснути кнопку "Замовити та оплатити" і підтвердити замовлення, перейшовши за посиланням, надісланим в електронному листі,

5. вибрати один з доступних способів оплати і, в залежності від способу оплати, оплатити замовлення в зазначений термін, з урахуванням § 8.3.
 

§ 8

Пропоновані способи доставки та оплати

1. Покупець може скористатися наступними способами доставки або отримання замовленого Продукту:

a. Доставка Новою Поштою кур'єром за адресою

b. Доставка Новою Поштою до відділення,

c. Доставка Новою Поштою до посилочного автомата,

d. Доставка кур'єром Meest Post за адресою.

 

2. Клієнт може використовувати наступні способи оплати:

a. Оплата кредитною карткою через Stripe.

b. Оплата платіжною карткою через компанію PayU.

 

3. Детальну інформацію про способи доставки та прийнятні способи оплати можна знайти за сторінками Магазину.
 

§ 9

Укладення договору купівлі-продажу

1. Укладення Договору купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем відбувається після розміщення Покупцем Замовлення через Форму замовлення в Інтернет-магазині відповідно до § 7 Умов.

2. Після розміщення Замовлення Продавець негайно підтверджує його отримання і одночасно приймає Замовлення до виконання. Підтвердженням отримання Замовлення і прийняття його до обробки є відправлення Продавцем Клієнту відповідного електронного повідомлення на адресу електронної пошти Клієнта, вказану в процесі оформлення Замовлення, яке містить, як мінімум, заяви Продавця про отримання Замовлення і прийняття його до обробки, а також підтвердження укладення Договору купівлі-продажу. Як тільки Клієнт отримає вищевказаний електронний лист, між Клієнтом і Продавцем укладається Договір купівлі-продажу.

3. У випадку, якщо Покупець вибере

a. оплату платіжною карткою, Покупець зобов'язаний здійснити платіж протягом 7 календарних днів з дня укладення Договору купівлі-продажу - в іншому випадку замовлення буде анульовано.

4. Товар буде відправлений Продавцем протягом терміну, зазначеного в його описі (з урахуванням пункту 5 цього розділу), способом, обраним Покупцем при оформленні Замовлення.

5. Початок періоду доставки Товару Покупцеві обчислюється наступним чином:

a. У разі вибору Покупцем способу оплати за допомогою платіжної картки - з моменту оплати.

9. доставка Товару здійснюється на території України.

10. Доставка Товару Покупцеві є платною, якщо інше не передбачено Договором купівлі-продажу. Витрати на доставку Товару (в тому числі транспортні витрати, вартість доставки) покладаються на Покупця.
 

§ 10

Право на відмову від договору

1. Споживач може протягом 14 днів відмовитися від Договору купівлі-продажу без пояснення причин.

2. Період, зазначений у пункті 1, починається з моменту доставки Продукту Споживачеві або особі, визначеній Споживачем, крім перевізника.

3. У випадку Договору, який включає кілька Товарів, що поставляються окремо, партіями або частинами, термін, зазначений у пункті 1, починається з моменту поставки останнього товару, партії або частини.

4. Споживач може відмовитися від Договору, подавши Продавцю заяву про відмову від Договору. Відправлення Споживачем заяви до закінчення цього терміну є достатнім для дотримання терміну для відмови від Договору.

5. Заява може бути надіслана в електронному вигляді шляхом надсилання заяви на електронну адресу Продавця або шляхом подання заяви на веб-сайті Продавця - контактні дані Продавця вказані в § 3.

6. У разі надсилання Споживачем заяви в електронному вигляді, Продавець негайно надсилає Споживачеві на вказану Споживачем адресу електронної пошти підтвердження отримання заяви про відмову від Договору.

7. Наслідки відмови від Договору:

a. У разі відмови від Договору, укладеного на відстані, Договір вважається неукладеним.

b. У разі відмови від Договору Продавець негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів з дня отримання заяви Споживача про відмову від Договору, відшкодовує Споживачеві всі здійснені Споживачем платежі, в тому числі витрати на доставку товару, за винятком додаткових витрат, що виникли в результаті обраного Споживачем способу доставки, відмінного від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого Продавцем.

c. Продавець повертає платіж, використовуючи ті самі способи оплати, які були використані Споживачем у початковій транзакції, якщо тільки Споживач прямо не погодився на інше рішення, яке не спричинить жодних витрат для Споживача.

d. Продавець може утримати відшкодування, доки не отримає Товар назад або доки не отримає підтвердження повернення, залежно від того, яка подія відбудеться раніше.

e. Споживач повинен негайно відправити Товар назад на адресу Продавця, вказану в цих Умовах, не пізніше 14 днів з дня, коли Споживач повідомив Продавця про відмову від Договору. Термін буде дотримано, якщо Споживач поверне Товар до закінчення 14-денного терміну.

f. Споживач несе прямі витрати, пов'язані з поверненням Товару, в тому числі витрати на повернення Товару, якщо через свій характер Товар не може бути відправлений звичайним способом поштою.

g. Споживач несе відповідальність лише за зменшення вартості Продукції, що виникло внаслідок використання Продукції, відмінного від того, що було необхідним для з'ясування природи, характеристик та функціонування Продукції.

8. Якщо через характер Товару він не може бути відправлений назад звичайним способом поштою, інформація про це, а також про витрати на повернення Товару буде включена в опис Товару в Магазині.

9. Право на відмову від договору, укладеного на відстані, не поширюється на Споживача щодо Договору

a. в якому предметом виконання є неперероблена річ, виготовлена відповідно до специфікацій Споживача або призначена для задоволення його індивідуальних потреб

b. в яких предметом виконання є товар, поставлений в закритій упаковці, яка не підлягає поверненню після відкриття з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки,

c. для товарів, які швидко псуються або мають короткий термін придатності,

d. за надання послуг, якщо Продавець виконав послугу в повному обсязі за явно вираженою згодою Споживача, який перед виконанням послуги був поінформований Продавцем про те, що після виконання Продавцем послуги він втратить право на відмову від Договору,

e. в яких ціна або винагорода залежить від коливань на фінансовому ринку, над якими Продавець не має контролю і які можуть виникнути до закінчення терміну, встановленого для відмови від Договору,

f. в яких предметом виконання є речі, які після доставки за своєю природою стають нерозривно пов'язаними з іншими речами,

g. в яких предметом виконання є алкогольні напої, ціна яких була узгоджена при укладанні договору купівлі-продажу, поставка яких може відбутися тільки через 30 днів і вартість яких залежить від коливань на ринку, над якими Продавець не має контролю,

h. якщо предметом виконання є звуковий або візуальний запис або комп'ютерне програмне забезпечення, що поставляється в закритій упаковці, якщо упаковка була відкрита після доставки,

i. для постачання газет, періодичних видань або журналів, за винятком договору підписки,

j. для постачання цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, якщо виконання було розпочато за явною згодою споживача до закінчення періоду відмови та після.
 

§ 11

Рекламації та гарантія

1. Договір купівлі-продажу застосовується до нових товарів.

2. Продавець зобов'язаний надати Покупцеві товар без дефектів.

3. У разі виявлення дефекту товару, придбаного у Продавця, Клієнт має право пред'явити претензію на підставі гарантійних положень Цивільного кодексу.

4. Рекламація подається в електронному вигляді на електронну адресу Продавця, вказану в цих Умовах.

5. Рекомендується включити в рекламацію, серед іншого, короткий опис дефекту, обставини (включаючи дату) його виникнення, дані Клієнта, який подає рекламацію, і прохання Клієнта у зв'язку з дефектом товару.

6. Продавець зобов'язаний негайно, не пізніше ніж протягом 14 днів, відповісти на рекламаційну заяву, а якщо він не зробить цього протягом зазначеного терміну, то вважається, що вимога Покупця є обґрунтованою.

7. Товар, що повертається в порядку рекламації, повинен бути відправлений на адресу, вказану в § 3 цих Умов.
 

§ 12

Позасудовий порядок оскарження та відшкодування збитків

1. Детальна інформація про можливість використання Споживачем позасудових процедур розгляду скарг і пред'явлення претензій, а також про правила доступу до цих процедур доступна в офісах і на веб-сайтах районних (міських) уповноважених з питань захисту прав споживачів, громадських організацій, до статутних завдань яких входить захист прав споживачів, воєводських інспекцій торгової інспекції, а також на наступних інтернет-адресах Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php і http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Споживач має наступні зразкові можливості використання позасудових способів розгляду скарг і претензій:

a. Споживач має право звернутися до постійно діючого примирливого споживчого суду, про який йдеться в ст. 37 Закону від 15 грудня 2000 р. "Про торгову інспекцію" (Законодавчий вісник 2014 р., поз. 148, з наступними змінами), для вирішення спору, що випливає з Договору, укладеного з Продавцем.

b. Споживач має право звернутися до воєводського інспектора Торгової інспекції відповідно до ст. 36 Закону від 15 грудня 2000 р. "Про торгову інспекцію" (Законодавчий вісник 2014 р., поз. 148, з наступними змінами) з проханням розпочати процедуру медіації для мирного врегулювання спору між Споживачем та Продавцем.

c. Споживач може отримати безкоштовну допомогу у вирішенні спору між ним і Продавцем, використовуючи також безкоштовну допомогу районного (міського) уповноваженого у справах споживачів або громадської організації, до статутних завдань якої входить захист прав споживачів (наприклад, Федерація споживачів, Асоціація польських споживачів).
 

§ 13

Персональні дані в Інтернет-магазині

1. Розпорядником персональних даних Покупців, зібраних через Інтернет-магазин, є Продавець.

2. Персональні дані Покупців, зібрані адміністратором через Інтернет-магазин, збираються з метою виконання Договору купівлі-продажу, а за згодою Покупця - також у маркетингових цілях.

3. Одержувачами персональних даних Покупців Інтернет-магазину можуть бути

a. У випадку з Покупцем, який використовує в Інтернет-магазині поштову або кур'єрську доставку, Адміністратор надає зібрані персональні дані Покупця в розпорядження обраного перевізника або посередника, який здійснює доставку від імені Адміністратора.

b. У випадку Клієнта, який використовує в Інтернет-магазині спосіб оплати платіжною карткою, Адміністратор надає зібрані персональні дані Клієнта обраному суб'єкту, який обробляє вищезгадані платежі в Інтернет-магазині.

4. Покупець має право на доступ до своїх даних та їх виправлення.

5 Надання персональних даних є добровільним, хоча ненадання персональних даних, зазначених в Умовах, необхідних для укладення Договору купівлі-продажу, призводить до неможливості укладення Договору купівлі-продажу.
 

§ 14

Прикінцеві положення

1. Перше Договори, укладені через Інтернет-магазин, укладаються польською мовою.

2. Другі Продавець залишає за собою право вносити зміни в Умови з важливих причин, тобто зміни в законодавстві, зміни в способах оплати та доставки - в тій мірі, в якій ці зміни впливають на реалізацію положень цих Умов. Про кожну зміну Продавець буде інформувати Покупця щонайменше за 7 днів до її внесення.

3. Питання, не врегульовані цими Умовами, регулюються загальноприйнятими положеннями польського законодавства, зокрема: Цивільний кодекс; Закон про надання електронних послуг; Закон про права споживачів, Закон про захист персональних даних.

4. Клієнт має право використовувати позасудові способи розгляду скарг та претензій. З цією метою він може подати скаргу через онлайн-платформу УСО ЄС, доступну за адресою http://ec.europa.eu/consumers/odr/.